PHILOXENIA

Life Is A Dream To Work On

Sverige är ett fantastiskt land. Det mesta fungerar gott nästan hela tiden, men ibland så kommer det grus i maskineriet och det är det dags att vi all hjälper till.

Vi här startat denna grupp för att kunna diskutera olika idear och aspekter samtidigt fräjma vänskap och stötta de goda bästa ideer på business-sidan. Givetvis kommer vi att även ha subjekt på den sociala sidan.

Om du pratar svenska, norska eller danska och är intresserad att lära dig mera eller dela med dig goda businessidéer och affärsidéer då har du kommit rätt!

Välkommen till Philoxenia Sverige GRUPP

Ordet är fritt!

Georgios

Tags: business, danmark, idéer, marknad, norden, norge, sverige, vänner

Share

Reply to This

Replies to This Discussion

Tack Georgios för att upplåta detta forum för oss Skandinavisk talande.

Jag hoppas att det kommer att diskuteras mycket omkring UBIEE EARTH MAIL, UBIEE ENVIRO PROJECT och UBIEE PILLS.

Som inledning kan jag nämna att UBIEE Earthmail började marknadsföras den 18 november 2007 och har redan efter ca 10 veckor nått över 150.000 Pre-launch registreringar.

Officiella starten sker först den 1 mars 2008, så alla som vill vara med redan idag och sprida information om UBIEE E-postprogrammet kan göra det och även tjäna lite pengar på de medlemmar som tecknar sig nu och betalar för abonnemanget efter den 1 mars.

Om du inte redan idag är Pre-registrerad i UBIEE EARTH MAIL kan du göra det genom att Pre-registrera dig utan att idag behöva betala något.

http://earthmail.ubiee.se/

Därefter får du din egen URL som du kan ge till dina vänner.

Jarmo Renner

Naturligtvis finns det här också plats för andra program och för övrig diskution.

Reply to This

Hej Jarmo

Jag är med i den internationella delen. Min tag är "tordan".
Är jag med automatik även del av den svenska så att jag kan ha svenska ref. sidor om jag så vill.
Är i vortex 2330

Tord
http://ubiee.com/enviro/?GET=splash&tag=tordan

Reply to This

Hej Tord!

Jag är ochså med i leken. Jag är under tag "zeuxis", "gpkilkis" och i några team som tjag har startat.
Teams jag är med i: PromoTeam, SuperPromoTeam, PeopleInNeed, UbieePOTWwinners, VikingUbiee.1, m.m.

http://ubiee.com/enviro/?GET=splash&tag=zeuxis

Reply to This

Hej Jarmo!

Jag har uppgraderat dig till Admin i detta forum så vi vill var två att moderera här.
Sänd inbjudan till dina vänner och tala om för dem att vi har en egen svensktalaned grup.

Georgios

Reply to This

Hej!
Jag tycker att de här UBIEE Pills verkar väldigt intressanta.
Har ni provat och kan gå i god för att de funkar? :)
Mandra

Reply to This

Hallå Mandra!

Tack för att du kom in. Jag har pillen och den är lovande. Den har bättre resultat i länder där de har den sämre kvalieten på bränsle. I Europa har mer eller mindre alla länder blyfri bensin och den är mycket bättre.

jag kommer att sända dig information om UBIEE.

Georgios

Reply to This

Ja tack, skicka mig lite info.
Finns det något på svenska också?
Mandra

Reply to This

RSS

Birthdays

Birthdays Today

Badge

Loading…

BELOVED PHILOXENIA ACTIVITIES IN NING

© 2009   Created by PHILOXENIA Admin on Ning.   Create a Ning Network!

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy  |  Terms of Service

Sign in to chat!
Greetings from Greece ENJOY our SECRET LOVE Click the banner PHILOXENIA Admin [Georgios]